About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Tuesday, January 24, 2006

我今年的第一個生日蛋糕

這個是好友李小姐送給我的生日蛋糕,好開心呢!! 呵呵呵... 
順道提提各位,小妹的 birthday 係 Feb 10 啊..(真係唔知醜...哈哈哈哈哈..XD)

10 comments:

Anonymous said...

您個cakecake要擺到生日那天嗎? =.="
唔係做mud同艾地講您ge生日日期呀?~ (@v@*)v 激奀您未?!~

Cuteypinga said...

哈哈哈,,,,

個蛋糕已經被我地食野落肚....

激奀我? 哈哈哈..好呀...我最近好似肥左少少... 啱哂啦... 嘩哈哈哈... :p

Anonymous said...

我明明留左訊息俾你呀, 點解唔見左呀?

Bonnie Yves said...

Happy Birthday wor!!!!

Anonymous said...

係度預祝你生日快樂先啦~~~我加了你到我的好友連結,不要介意吧~~

Anonymous said...

那個匿名者是我來的。

Cuteypinga said...

ter,
really? 好奇怪.. maybe there is some problem of the blogger... it was acting strange on the past couple days...

Yves,

Thank you. :>

Mui mui,
當然唔介意啦.. 等我都link 埋你個blog 先! \ ^.^ /

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»