About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, April 07, 2006

大收穫? 大出血?

上星期做完facial, 經過卓悅順便入去買支 la prairie 既 eye makeup remover. 點知發現Valmont renewing pack on sale, 只係 $800 幾1樽..立即入番2樽先.

今日約左朋友係銅鑼灣食飯, sogo 有skincare 既 promotion, 就走去 88. 嘩, la prairie 有 gift set, $900 唔駛, 比平時平了成千元..好難忍手..本來諗住買多支whitening mask, 但個sales 態度唔多好 so 買了gift set就走人. 一向用開kose 既 liposome & cd 既line, 佢地有gift set, 即場買2件liposome 正價貨物仲有gift送.. 多謝$1720. 最後到ultimatell 既counter, 由於已遲到, so 一走埋去就叫d sales 幫我攞我要既貨, 仲俾埋張credit card 佢, 叫佢地快手d. 點知佢地sell 我d樣果樣..我已要了其中一樣. 到佢地sell隻whitening mask 俾我時, 心想 $150 一塊, 試2塊都好喎.. 哼..點知佢地叫我一買就買30塊, 成$4500..我又未用過, 點知好唔好.. 呢個時候, 另一位sales走埋黎一齊sell..好討厭 最終只須$1008 埋單. 唉.. 尋日又啱啱係Crabtree 買左$1600幾去join member. 今個月既咭數應該過萬..都係下個月先換新爐..

14 comments:

Anonymous said...

嘩 cuteypinga一定係好有錢既

800x2+900+1720+1008+1600=6828


同埋亦好肯定 cuteypinga係極度貪令

Cuteypinga said...

popo...
因為最近 SKIN 敏感.. 面上出了好多暗倉, 手都好多點點.我個個week去做facial 都無用..所以忍唔到手去買skincare

hehe.. 係呀.. 個個女仔都貪靚嫁 ma. :>

Anonymous said...

i有買la prairie既爽膚水同day cream同去wrinkle cream

但係i個朋友仔講 20幾yrs old 唔好用la prairie噃~
話太油會出好多粒粒噃~

i去sasa(因為有95折定9折)sasa都係sell laprairie,i朋友仔話佢地多commission收番噃~

你個臉蛋部份 每早晚都用爽膚水抹
唔好接觸到水份 要keep住咁做
個臉蛋皮膚就會保持青春嬌嫩~
用過化妝品既臉,要用d唔洗用水落既洗面奶~
即係果d就咁抹落臉度就去妝而唔洗過水既~
再用爽膚水抹淨 keep住3個月係咁
好有效 但貴dd啦~

Cuteypinga said...

popo,
即係無化妝既時侯就用爽膚水抹面代替洗面呀?
有化妝既話就用洗面奶?
等我試下先.. ^^ thanks popo.. 真係愛死你..(大口青知道實唔放過我..haha :p)

我果日都係卓悅買佢支 makeup remover.. D sales 既態度都好過counter果d..
哼..我諗住complaint 果個sales..

Anonymous said...

真係要complaint嫁~ i都係咁~ 因為i仲想去買野~ 見d sales衰 唔會當場話佢地 但係會之後寫email去佢地公c囉

係真嫁~ 其實臉蛋皮膚 盡量唔接觸水 有化妝就用洗面奶(唔洗過水果隻) 時時都係爽膚水抹臉 面唔會點出粒粒 而且會滑滑 keep住細細個咁樣~ 呢個朋友係家姐以前一個同事~佢考到差不多係皮膚護理師黎~ 但係要有恆心同金錢 i以前一段時間係咁抹~但冇買果隻洗面奶~好似係貴既 但i唔記得邊個牌主~

Anonymous said...

Stephanie:
我諗你最好去睇睇醫生,
d 護膚品其實未必真係可以護膚.

愛愛:
你咁後生,洗mud用anti-wrinkle嘅product呀?!

Anonymous said...

奧利 i只塗起頸同手既疤痕上~ i以前個德國老師叫i用嫁~ 佢話有一日會好番~係佢介紹i用~

奧利好老既咩~話i後生都有 i都27喇

Anonymous said...

Stephanie:
突然想起,我以前有段時間(成幾個月)面上長出左一粒粒不明來歷的紅點,睇完西醫,唔掂;再去睇中醫同用左有個法國藉朋友仔介紹比我既洗面& toner, 叫avenue,你應該知. 我用佢果隻tissue-off 既cleanser & 有d白色粉粉晌入面果隻toner. 最後好番. 我都唔知係個中醫定係d cleanser 既威力. 不過你可以試下,一d都唔貴,百幾蚊支.

愛愛:
我老過你地兩個嫁 -_-"
你點解會有疤痕? 咁搽左幾耐? 有效嗎?

Cuteypinga said...

利芙,
其實我都諗住睇中醫.. 我以前試過食左2個月中藥..跟著d skin problem 就無唒..但係hk我唔知搵邊個好...好驚果d"握"人.><

利芙..你幾大呀? 我以為你22,23呀.

Anonymous said...

Stephanie:
我以前睇果個晌佐敦區,你想試下嗎?
哈哈哈哈~~~~~
你真係識得氹人! 我好老嫁喇.
而家已經唔敢講比人知幾歲喇~

Cuteypinga said...

利芙,
好呀... 可以俾個地址我嗎?

popo,
你手既疤痕好返未呀? 咁係唔係即係可以退印?

Anonymous said...

蔡漢錦
佐敦白加士街2-8號栢嘉商業中心9樓4室
tel: 27359833
去到攞籌等,都好多人嫁.
攞左籌出去食飯再上番去都得.

Anonymous said...

去睇中醫,面上的粒粒都係內分泌出現問題,食中藥清一清身體熱毒好會的架~~

Anonymous said...

中醫要一段時間~調理身體~i媽媽話i背部咁多粒粒都要睇下~話濕熱~

只係i已經怕怕 唔去睇~細個飲得太多 :((

i隻手 其實都冇得救 不過嗰位老師話可以 i就試下啦~ 不過i都用呢個cream黎擦頸紋~
唔知work唔work呢 i冇特別留意過~ 每次只可用少少嫁咋~ 因為好油咁

i以為奧利同喵喵一樣大 以為cuteypinga係22左右

你地個個都話自己大個既 彷彿...而家歲月已經唔再起女仔臉上留痕跡喇