About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Sunday, September 24, 2006

I'm back!!!

I'm back!!! 去左英國成個月, 差d悶死我!! 唔知H.K.既朋友仔有無人掛住我呢??? ^^ 倫敦仍是我印象中的dirty, 一點都沒有變過. 今次因有時間, 所以去左附近的一些大, 小城市. Town 仔雖然細, 但比較乾淨. 今次行程除了幫我brother setting up 之外, 最大既收穫就係同d好姊妹見見面. 其中一位我地更超過10年沒見....好開心!!! 我好累呀, 遲 d 先 post d 相上黎呀!! ^^

14 comments:

PEGGIE said...

掛死人喇! 我聽晚去學意大利情緣呀..學完call你啦!

tendy said...

有懶貓掛住企鵝ah, 返來就好lor~~飛撲hug hug先~~

Eva said...

有呀有呀,我好掛住你呀!
唔知幾時有得見呢!

Anonymous said...

瞓夠快d整食食呀, 掛字您又掛字d食食呀~

Anonymous said...

我咁遠都有掛住妳架...^^

Anonymous said...

是一個好好體驗,
雖然好遠, 但可以認識更多不同文化,
真的是一個好好經歷,
我都很喜歡英國地方,
因為香港未回歸前是英國統治,
而且我們以前郵票都是有英女皇像,
希望可以快些可以看到你的英國照片,
好讓大家回味

Mommy Dearest said...

好掛住你呀!

Cuteypinga said...

詩,
學完要整俾我食!! XD

Cuteypinga said...

TENDY,

真既?? XD

Cuteypinga said...

EVA,
我都想快D見下你呀!!! 我地幾時去上堂呀?

Cuteypinga said...

咕嚕,

呵呵...唔係你整俾我食咩???? ^^V

Cuteypinga said...

BOTTLE,
真既? ^^V "TUM"得人鬼咁開心!!

Cuteypinga said...

SHIRELY,

哈哈..雖然當年我在加拿大睇回歸直播時, 個心有D唔捨得..不過我其實唔多鐘意英國嫁... :P

Cuteypinga said...

MOMMY,

聽到人地鬼咁開心!! :>