About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, December 22, 2006

Passionfruit chiffon cake



呵呵呵.... 份禮物係唔係好靚呢? 係前2日咕嚕送俾我嫁.. ^^v... 靚靚既外表內, 係美味既熱情果雪芳蛋糕. 蛋糕酸酸地, 好好味嫁 ^^ 多謝咕嚕. 我發覺咕嚕真係好了解我, 不只知道我既口味, 連我鐘意紫色都估到... 錫哂你咕嚕!!!!

p/s : 果日我係街度, 不知幾多人望住我份靚靚禮物.... 呵呵呵.. 威威!! ^^v

12 comments:

Anonymous said...

企鵝好幸福,有個內外都咁正禮物。

Anonymous said...

好羨慕哦......

Merry Christmas...^_^

Anonymous said...

You know - this blog may be someplace I may have to stick around a bit, like your insight

Anonymous said...

係啦, 企鵝真係好幸福呀, 有份咁靚靚既禮物, 好高貴咁~

Anonymous said...

好開心呀...整到個靚威風俾企鵝, 無俾我脫模插崩晒~ =D

芝c喵喵 said...

好鬼靚呀~咕lu包得~

tendy said...

merry christmas~~

Anonymous said...

Stephanie :
聖誕抉樂!!!

Mommy Dearest said...

Blessed 2007!

tendy said...

企鵝, happy new year~~

Anonymous said...

當然吸引很多人,
包裝得好精美啊,
而且是親手造,
好 WARM 啊,
充滿溫馨及愛心

Eva said...

嘩,好耐無見啦!
好掛住企鵝呀!
你就幸福到痺啦,
有咕嚕送俾你份咁靚又好味的禮物!
真開心喇!