About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Wednesday, January 10, 2007

舊作品


踏入12月後, 一直忙過不停... 這個蛋糕也差點沒時間學.... 本來心想聖誕節也過了這麼久, 還是不放上來(其實是我一直把它遺忘了 :p) 但想起那天是拖著只睡了2,3 小時的身體, 在半睡情況下做出來的.. 還是post出來好了.. 哈哈哈..

12 comments:

Mommy Dearest said...

I am imagining "Happy Feet" half asleep crawling out of the nest and made this cake to show us....


HAAAAAAAAAAAA! Take care of your health!

tendy said...

都好靚ah~~
wet wet wet, 企鵝又去wet wet wet~~

Cuteypinga said...

mommy,

thank you!! I will!!!

Cuteypinga said...

tendy,

no no no..
never.... :P

Anonymous said...

嘩...唔夠瞓學蛋糕, 個人仲集中到精神...好野~ ^^
雪人著得好擁腫下...佢入唔入到個門口ga?~

Eva said...

嘩,企鵝唔瞓都去學蛋糕,
真係精力充沛,
佩服佩服!

Anonymous said...

唔夠訓都整得咁靚, 勁呀~

Cuteypinga said...

咕嚕,
其實係唔集中嫁... 不過有輝sir係度.. 想'中" 眼瞓都唔得... :p

Cuteypinga said...

eva,

其實真係諗過唔去嫁...但我驚俾同我一齊學既2個朋友打屎我..kakaka

你都唔知果日輝sir好似知我眼瞓咁...不停係我附近行黎行去... 我一停手..佢就走埋黎... >.<

Cuteypinga said...

stephanie,

知道!!! ^^

Cuteypinga said...

泡泡茶,

其實唔係咁好嫁...不過影相唔多覺..

kakaka

Anonymous said...

好可愛的聖誕節蛋糕,
其實可以親手造感覺好開心,
而且感覺節日溫暖,
我很喜歡吃朱古力,
所以當知道聖誕節蛋糕是朱古力,
簡直開心到要快快學~~
Enjoy