About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, January 26, 2007

Dinner gathering with mommy dearest


星期一終於有機會見到Sophie (mommy dearest). 我們一大班貓友嘈到10里範圍內既人都走哂, 你都咪話唔利害.. 哈哈哈... 今次我2手空空去, 滿載而歸返... 實在不可意思.. 但我的schedule 已排到3月,, 我想..不到 3月中或3月底, 我也不會有時間入廚.... 各位姊妹, 有拖無欠.. In the meantime, 我都係食住你地d美味食食先.. 呵呵呵.... ^^v


我的收穫如下: ^^v

Chocolate mould, pineapple roll & salted fish & peanut from Sophie, 椰汁糕 & 蜂蜜蛋糕 from wingwing, Muffin from irene, Chocolate cookies & chestnut tart from Tiger, 五味 cookies from tendy, 鳳梨酥 from mabel & 桂花糕 from 貓大師

Thank you all you guys!!

8 comments:

Anonymous said...

一.一?? 留唔到言wor頭先...
4個墟wor, 唔係咩呀~ 嘈之ba啦嘈之ba啦...

Winky said...

呵呵...我地太強啦....而且果日咁開心...繁音當然唔少啦...呵呵

tendy said...

係咪好好食呢~~

Cuteypinga said...

咕嚕,
咪係...不知幾利害!! 哈哈哈哈

Cuteypinga said...

wingwing,

係呀.. 好開心呀.. ^^v

好期待下次gathering 呢.. ^^

Cuteypinga said...

tendy,

當然好味啦 !! ^^

Mommy Dearest said...

That night was SO FUN, it was nice meeting all of you.

I think I must have overdid it a bit, got sick and lost my voice last week. You take care too!

Anonymous said...

好多收穫,他們真的很有心思,
知道你心意, 接近過年,
好多豐富美食,
不過真的不敢吃太多,
會好肥呢, 哈哈