About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Thursday, March 01, 2007

I'm Back!!

各位我返黎啦!! 今次個trip本來好開心既, 因為好耐無試過一家人係埋一齊過年. (因為呢10幾年我都是一個人係加拿大, 加上我不喜歡回港, 所以媽媽 & 細細佬一年飛4次過去探我. 前2年到我返 hk, 又到細細佬去英國讀書) 今次一家人連同大細佬既 gf 一起飛去探細細佬本來好開心既, 但在最後2天時, 在 london 既 underground 內給人偷了我的相機... 嗚嗚嗚... 雖然我的 DC 係新的, 但我心痛的是我相機內的相... 嗚嗚嗚... 可幸的是..爸爸媽媽及細佬各有 DC... 不然, 全個trip 都無相... 但大部份既單人照無唒...可惡..可惡.... >.<

除了這件事外, 基本上都很開心. 其實全家人最疼錫這個弟弟, 見到佢就開心.. 今次見他雖然還是像個小孩子, 但已比之前成熟不少.. 大家也比較放心. 加油呀!! (一個人在國外既感覺我好清楚, 當年我大細佬就是受不了離開家人既感覺而回港.) 其實習慣了後, 就會發覺一個人在外也不是太差.

9月到英國時聯絡不到"與世無爭的空間" 的 sau ma ma, 今次終於與 sau ma ma 通了電話... 我..一向都以為她在 london, 原來她是住在 manchester.. oops.. my mistake!!! :p 所以今次還是沒有機會見面...我下次一定會早些聯絡 sau ma ma, 到時一定見到面!!!