About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, October 06, 2006

冰皮及酥皮月餅




因為係英國返黎已經9月底, 加上 long weekend 又走左去玩.. :p 所以今年無諗住整月餅.. 點知我cousin 幫我買哂材料... 於是就整左冰皮及酥皮月餅. 2個人, 4 個鐘..整左40幾個月餅, 累死我啦!! >.< 好彩出黎口碑都唔錯..hoho..下年再整過啦!!

12 comments:

tendy said...

快d伶個黎食la~~

Mommy Dearest said...

I can only say, WAH WAH WAH !!!!

好犀利呀!!

Anonymous said...

姐姐..好掛住你...
手信仔佢地都好掛住你呀..
等得你好苦呢!哈哈哈!!
我又要食...keke

Anonymous said...

我未食過so皮月餅噃? :> 咩口味...咩質感ga個皮?~

Anonymous said...

弄冰皮月餅真的好好玩,
而且感受到一個月餅製成是一門學問,
我初時都壓散了,
可以加自己喜愛吃的材料,
雖然我家人話甜了少少,
但嘗試及學了一堂寶貴一課

Anonymous said...

係咪太遲呢...我想食呀......

一年只吃一次月餅, 實在太少時間呀

Cuteypinga said...

tendy,

下次再整過你食 ^^

Cuteypinga said...

mommy,

thank you ^^V

Cuteypinga said...

smile,

哎呀.. 我地要快d出黎交換手信先得.. hehe

Cuteypinga said...

咕嚕,

係中式酥皮呢嫁...好易整嫁..你要recipe 既話. 我send俾你呀!!!

Cuteypinga said...

Shirely,

係呀.. 真係好好玩 ^^

Cuteypinga said...

ter,

我都係咁話..我都好鐘意食月餅嫁.. ^^