About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, October 20, 2006

^^v


啱啱去完高床, 發覺俾咕嚕通緝 :p 我係香港嫁, 不過呢2個禮拜好忙... Last week, 係5日內有3個朋友生日, 跟住好友又給了我庾澄慶既飛(生力Wild day out 既 ticket 好難攞嫁...thank you Peony ^^) 所以last week 無時間 update & 回各位既 comments (我抵打.. ><) This week 係機場exhibition centre 又有 show 要做...今晚又去左個慈善晚會 (見到我偶像盛智文..好開心!! ^^v) Next week 我又要去廣州 睇 show, 跟住就去旅行 ^^v long weekend ma.. 唔可以唔玩番下... 返黎又有 Halloween party 去, 諗起就開心!! 哎呀... 我都要 plan 下入廚先得, 如果唔係到時連蛋糕都唔識整就慘啦!!

12 comments:

Eva said...

嘩,你會唔會忙左d呀!後生女即係後生女呀!hoo hoo hoo!

tendy said...

stephanie成日都咁鬼開心, 恨死人~~
你而家星期幾上法文ah??

Cuteypinga said...

Eva,
我同你年紀差唔多啦!!! hoho

Cuteypinga said...

Tendy,

我無學啦... 因為無時間 ^^

tendy said...

stephanie成日掛住wet, 緊無時間la~~

PEGGIE said...

我強烈地表示不滿囉...又話忙唔得閒陪我去澳門,原來自己走左去玩..so hurt!!!

Anonymous said...

仲post出泥...俾人通緝~ X))

Mommy Dearest said...

抵打??? 唔sia得打...玩開心di

Anonymous said...

細路女唔好成日wet 呀~~
得閒抽空陪下我地嘛~

Anonymous said...

好熱鬧啊!
我都未試過去過這一party,
只知道好多扮鬼走來走去,
而且很多商店都推出很多款式的裝飾,
好鬼馬~~

Anonymous said...

似乎姐姐仍然很忙的...
要努力呢...
希望11月有機會見到你啦!!!
hehe^^

芝c喵喵 said...

通輯企鵝~哈哈哈~