About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Tuesday, October 10, 2006

好味包包 from Eva



呵呵... 呢d咁美味既包包係 Eva 俾我既... 2 次既包包係係一個 week 內呃返黎既... 嘻嘻.. 全部都好好味.. thank you Eva ^.^ 下次再有咁美味既包包記得 call 我. (好唔知醜 :p)

4 comments:

Eva said...

哈哈,企鵝你鍾意作犧牲,我一定隨時奉陪啊!

Cuteypinga said...

eva,

哈哈..你咪"tum" 我呀... 咁我定時就追你攞包包食..呵呵

Anonymous said...

多食食成咁...好利害~ XP

Anonymous said...

好吸引啊!學習多方面是好好嘗試,
可以嘗試不同種類, 真的可以令自己提升,
亦可以學習更多 good ar