About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Sunday, November 12, 2006

I'm back!!! Chocolate chiffon cake


已忘記有多久沒有入廚房了.... >.< 前幾日係EVA家見到個朱古力CHIFFON 蛋糕, 很想一大啖咬落去, 但我既schedule排得滿滿..根本不會有時間入廚. 誰知前晚既GATHERING 臨時取消, 我立即飛返家中整這個蛋糕. 在準備材料時開始計時, 看看這麼久沒入廚, 會不會手忙腳亂. 幸好還沒有生疏, 由準備到出爐不用一小時. ^^v 不過由於心急&為食關係...未待蛋糕涼透就脫模食了!! hahaha.. 希望大家唔會嫌棄佢啦!! ^^

18 comments:

tendy said...

有紋有路, 好靚ah~~

Anonymous said...

好想食埋落肚呢...heheehe!!

Anonymous said...

懶企鵝終於動工啦!
咪成日掛住靚演唱會啦~~

Anonymous said...

整得非常靚呢~ 引屎人~

Anonymous said...

真係整得好好呀, 耐冇整都保持到水準, 勁

Cuteypinga said...

tendy,

thank you ^^

Cuteypinga said...

Smile,

下次預埋你!! ^^

Cuteypinga said...

mabel,

:P 哈哈..我會勤力d嫁啦!!! 講開又講..我係英國買左d野俾你..都未俾你tim.. ^^

Cuteypinga said...

咕嚕,

引到咕嚕埋黎..咁我咪有食食囉??? ^^v

Cuteypinga said...

泡泡茶,

你笑人既.. 你整左咁多cake.. 我有去你個blog..不過未留言...你幾時教我到cake呀.. 我都想學 ^^

Eva said...

好野.....
企鵝終於出冰山啦~~~
我又要食一大啖....
同埋好掛住你呀!

Anonymous said...

換了新背景,
好像去了雪地,
感覺好像將近聖誕節,
好 WARM, 好舒服~~

Mommy Dearest said...

終於動工 la !!! With all the Christmas parties coming up, hmmmm..... xp

芝c喵喵 said...

企鵝~整左cake要請我食先得架~哈~

Cuteypinga said...

eva,

哈哈..係呀..我出黎啦... 係唔係有食食獎呀?? 呵呵呵!!! ^^v

Cuteypinga said...

Shirley,

thank you.. 係呀.. 我好鍾意個新wallpaper!! ^^

Cuteypinga said...

mommy dearest,

係呀.. 哈哈.. 真係懶左好耐啦...

Cuteypinga said...

喵喵,

好呀.. 哎呀.. 最近公司多野做..仲未出d禮物俾你tim.. 我出左就打電話俾你呀!! ^^