About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Thursday, November 16, 2006

Orange & bailey's cheesecake



我發覺我d朋友好鍾意約埋一齊生日...=.= 每個月都好似有1個星期係會有幾位朋友一齊生日.. 整蛋糕都整到手軟. 其實呢個橙汁加bailey's 既cheesecake係失敗作品.. 一心想整虎紋pattern, 但我竟忘記這2款蛋糕的顏色是差不多... 根本看不到任何pattern... 激死我啦!! >.<

2 comments:

tendy said...

我覺得不錯ah, 很想食~~
邊邊係乜黎ga?
你這個食譜是不是貓網的, 我都有半支bailey淨ah~~

Cuteypinga said...

我係用芝士蛋糕的誘惑既recipe..我覺得焗的比較香 ^^