About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, November 17, 2006

Tiger stripes cheesecake



吸取左上次既經驗, 今次一於整原味及朱古力味. 出黎既效果都唔錯, 我諗整多幾次就可以更易掌握整條紋既技巧. 個蛋糕無太多既裝飾, 因為唔想蓋了圓形既花紋..所以個蛋糕有點醜怪.. 好在壽星仔唔介意... 哈哈哈!! :p 原意是裝飾的是一架單車(壽星仔有部價值4,500 英鎊既ferrari 單車..=.=). 但由於我第一次用杏仁膏, 不太懂掌握,... 最後唯有做玫瑰... 唉.. 看來..我真的要勤力d,,, 多多pratice & 學習先得.

15 comments:

Anonymous said...

我又要食呢款虎虎蛋膠~ :)~

Anonymous said...

:)) 好令呀 好喜歡呢個紋 企鵝要多多出現 I都好掛住你

Anonymous said...

做得好靚, 連裡面都好靚, 在外在美又有內在美啦

tendy said...

好正ah, 整多d蛋糕la, 成日失左終~~

Eva said...

好靚呀!d紋好出喎,實好好味啦!

喂!你做咩顧住同人地慶祝生日,
就唔理我地呀,諗住見到你又見唔到,
好掛住架o麻!
好快d現身啦!

Anonymous said...

咁鬼死靚, 我都想食呀....
qq

Anonymous said...

點解唔貼埋架單車上嚟!

我個得都好okay, 只係你話個顔色同7個單車有少少出入之麻@_@

Cuteypinga said...

咕嚕,
好呀...下次請你食 ^^v

Cuteypinga said...

popo,

都好耐無見過你啦... 最近好嗎???我都好掛住你地 ^^

Cuteypinga said...

泡泡茶,

hehe.. 成日讚到人鬼咁開心... ^^

thank you!!!

Cuteypinga said...

TENDY,

我無失蹤呀... hehe

Cuteypinga said...

eva,

係係係... 即刻現身... ^^

Cuteypinga said...

qq,

thank you!! 隨便啦...

Cuteypinga said...

donald duck...

咁醜怪... 熙係唔放上黎啦...kakakaka

Anonymous said...

朱古力味~~喜愛
好像一個滑雪地方,
充滿節日色彩
我都祝你 HAPPY NEW YEAR 2007..
心想事成, 繼續做更多美食!!
ENJOY