About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, March 03, 2006

Busy...busy ... & busy

各位姊姊妹妹,

我整個2月都好忙...唉..只有一天可以在家吃飯.. 好久都沒有入廚房了... 希望快快可以有時間再整野食啦及同各位傾下計啦!

p/s: 一有時間我都有去各姊妹家坐坐嫁...只是沒時間留言... ;p 希望各位不會介意啦!!

7 comments:

Anonymous said...

^^.v 一入黎睇到你原來咁忙 都留言俾我~
beyond首歌真係好好聽…家驅屎果陣,我喊左好耐~不過佢屎之前都唔係太好聽歌~可能因為發覺,一個人屎左,你會失去好多好多野~

Anonymous said...

入lai幾次想話您拱耐牡整食食...原來巧忙碌~ 巧la...等您...d食食~

Anonymous said...

呀, 原來你忙忙呀! 要保重呀, 幾忙都要好好休息呢...

期待你的作品呢...

Anonymous said...

take care!等你既美食:)

Anonymous said...

原來在忙!那你無咁忙就整野食比我哋啦!

Cuteypinga said...

多謝各姊妹既關心.. (感動中....)

我考埋next week 既 法文試後, 又可以再到各位家偷師&偷食嫁啦..(想起也開心)

\^.^/

Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»