About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Sunday, March 12, 2006

貓友 gathering







尋日與一班貓友齊齊到 lazycat 屋企攪攪陣..... hehehe.... 由於我遲去.... 好多美食都miss左.. 睇番各貓友既靚相... 有得睇無得食... >.< 下次一定要早d到先得.. :>
尋日同好多貓友相認左 :> 哈哈.. 一講起好多企鵝果個..大家就知係我..哈哈..係呀..我就係企鵝仔(怪)啦...hehe.. 哎呀..我尋日先知....原來隻pig....係男仔黎嫁.. :p
我既糖醋排骨...沽清..好開心.. ^^ 當初真的好擔心會未人食tim... :>

20 comments:

Anonymous said...

矛人同您講過呀? 果隻係公豬泥~
大家果日巧膠先...您可早d到就更好law~^^

PEGGIE said...

彭小姐:你又遲到呀?

Cuteypinga said...

李小姐...我係做完義工先去得.. :p

Anonymous said...

好高興認識你~
你又要返學又做義工~
真係佩服佩服~
糖醋排骨好好味~
可唔可以post個食譜俾我呀~
thank you~

Eva said...

好開心呀,我下次又要去!

Anonymous said...

stephanie

好多美食呀, 羨慕中...

Cuteypinga said...

愛蓮,
我好開心認識你..果日我掛住去"反"..要你幫我番熱d骨..真係唔好意思 :p
呵呵..真的好食嗎? 我覺得唔多夠醋..
我遲d post 出黎呀... hehe.. 好開心你鍾意食...

Cuteypinga said...

eva,
好呀.. 下次一齊去呀 ^^

mayu,
係呀.. 下次一"反"呀... :>

Anonymous said...

唔好客氣啦~
好呀~唔該你~
有時間我e貓d企鵝相俾你睇呀~
係我老公係南極影ge~

tendy said...

stephanie d骨骨勁受歡迎ah, yummy~~

Tiffanybaby said...

Stephanie:

妳的手藝真好
我也很喜歡煮東西或創新一些口味..

會常來你這裡偷偷食譜喔..

Cuteypinga said...

愛蓮,
你老公去過南極呀...好羨慕...
我好想去呀...哈哈..如果第時可以去南極渡蜜月..咁就好難忘lu...(幻想中...) :>

好呀好呀.. 到時用d相黎做wallpaper..
yeah!! ^.^ (開始發傻中...)

Cuteypinga said...

tendy,

邊係呢..(偷笑中..)

你既龍蝦麵好好味.. (雖然我唔食得龍蝦, 但食左唔小麵.. hoho)

Cuteypinga said...

Tiffanybaby,

手藝好? 沒有啦.. 我還是新手..

歡迎多來我家坐坐.. 我也會常到你家逛逛.. :>

Cuteypinga said...

咕嚕,

原來係pig有寫佢係公豬...哈哈...我一直都無留意佢.... ^.^

Cuteypinga said...

愛蓮,
食譜已打好! :>

Anonymous said...

wa ~ so happy and so many different kind of food ~~~~~

Anonymous said...

羨慕中...........*0*...(不過冇我份...嗚~~~~~~)

有時間我會多d黎坐坐...嘻嘻~~

Anonymous said...

影到i隻玉手播~ 收錢收錢~!!
一係.. 你好似企鵝咁扇俾i睇 就咁算啦~
:)

Cuteypinga said...

POPO,
哈哈..張相唔係我影嫁... :p

嗚嗚嗚..果日我遲去...好多夥都矛得食.. ><