About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Tuesday, March 07, 2006

Traditional Tiramisu


這是弟弟request 既重酒味tiramisu... 由於個人比較喜歡traditional 既 texture & flavour, so 搵左呢個無落蛋但仍然好軟滑既 recipe 來整.. \ ^.^ / 自己吃了一小片.. 好味..hehe (又唔知醜啦! :p)

Recipe in comment

10 comments:

Anonymous said...

我整tiramisu有3個方式嫁~ ^^.v

第一個係高危加全蛋~即係一般加蛋~

後來多左個淨加蛋白~~

最後一個,就係將白糖份量減半 改成蜜糖~質地就會lim lim地咁~完全唔加蛋~呢個係小朋友食既~

Anonymous said...

重酒味...啱我呀...整得很好的呢...

呀, 其實我學整餅以來, 都未整過tiramisu呀!

仲有你blog首歌好正呀!

Cuteypinga said...

我愛你...
用蜜糖都好喎...

ter...
Thank you. 今次我係第2次整.. traditional 呢隻就第1次整.. 我覺得traditional one tastes better,,, :>

Anonymous said...

可唔可以教我點整呀?

PEGGIE said...

I want eat ah!!

Anonymous said...

Hi,

記住五月中, 留番個期, 教我整芒果芝士蛋糕, 俾我BF食!

Anonymous said...

呵呵尋日卦住食矛影低糖醋骨ge相呀大家都...呵呵呵~ 您有矛之前影有相相呀?

Cuteypinga said...

marscarphone 250g
砂糖 25g
檸檬汁 1 tbsp
RUM酒 1 tsp
Baileys 1 tsp
淡忌廉 150ml

咖啡糖漿:
砂糖 40g
水 100ml
即溶咖啡 3 to 3 1/2 tbsp
咖啡利口酒 1 tbsp
Rum 酒 1 tbsp
以上是用來浸手指餅(2層)用的。

做法:
1) marscarphone 室溫,用刮刀混合到柔軟,加入砂糖,攪至沒有粒粒
2) 加入檸檬汁,rum酒& baileys
3) 在另一容器加入淡忌廉,打起7分發
4) 在2) 的容器加打發起的淡忌廉,用橡皮刮刀攪拌混合變柔軟即成

*酒既份量可依個人口味隨意加減 ;>

Anonymous said...

我整過兩次tiramisu, 第二次唔知係唔係浸咖啡酒太久, 好苦, 好難吃, 讓我都不敢做了

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»