About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Sunday, March 26, 2006

Coffee pudding bread


近排個個都整包包, 趁有時間我都整下. 仍然係新手既我用 food processor 打麵團 (因剛剛修完甲, 不想整花!!) 包包用了 amigo既recipe. 真的好軟熟,好好味.. 但我始終不僅怎樣包餡..d包包做唔到圓圓的..

9 comments:

Anonymous said...

您嫌棄咩...我幫您攪掂d包包佢~

Anonymous said...

我都唔係好識包餡, 次次都包到面薄底厚...:s

tendy said...

我都黎幫手....食~~

Anonymous said...

好好味咁wor :p...
點解叫布丁包既?

Anonymous said...

係用布丁餡料嗎?

Eva said...

包餡呢家野都係我至弱個part呀,努力呀!不過而家俾我食個先呀!

Cuteypinga said...

咕嚕,
哈哈..好呀 :p

mayu,
真的好難掌握呢 ><

tendy,
呵呵..

利芙,
個食譜係咁寫..其實我覺得係 coffee custard 先啱..

Mabel,
其實應該係 coffee custard @.@

eva,
隨便啦 ^^

stephanie,
係包包裡邊.. ^^

Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»