About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Wednesday, May 03, 2006

病倒了!! ><

從小身體已不太好的我常常病, 但發燒的次數卻不太多. 前幾天突然咳起來, 還發了幾天的燒..雖然只要39度, 但對於平日體溫只有36.5度的我來說..已太多了... 這幾天只有不停的瞓 & 瞓...手軟腳軟及頭暈暈的我其實也沒有太多的選擇... ><

藥力又發作了...沒力打啦... 又要去瞓啦!!

12 comments:

Anonymous said...

食左您碗東東...令晒~

Anonymous said...

開左幾個blog睇留錯言ge...您度當然係叫您休息多la...不過您好番整薑汁撞奶艾食都好wor~ 哈~

tendy said...

stephanie要多多休息ah, 保重保重, 快d好返~~

Anonymous said...

wakakakaka~~~~ (指住嚕嚕狂笑)

stephenie,
快d好番啦,你8號仲要同我地上堂ga!!
take care~ :>

馬.李心心 said...

一定要好好休息喎!
小心身體呢~

Anonymous said...

芙芙好壞呢~ 企鵝同佢上堂時幫艾用相機拍低芙芙龜手鴨腳扎樣...要脅佢用 - 唔準笑艾~
~~~企鵝努力增強體抗力打瓜病病呀~~~

Anonymous said...

呀, 你病病呀....

你要多點休息, 乖乖吃藥呢...

好番就send的曲奇俾你啦!

PEGGIE said...

好番未呀? 今個月幾多號可以見到你呀?

Cuteypinga said...

咕嚕,
真係俾你笑死我啦...

芙芙, tendy, 心心,
我好返好多啦.. thank you ^^

ter,
真既? 好野!! ^^

stephanie,
我無咩事啦... 我會養足精神等b女嫁啦. ^^

詩,
係啦.. 都無人提既,,, o.. pat's bf 好似係hk,, 唔知佢得唔得閒出黎..

Bonnie Yves said...

Dear Stephanie, Get well soon!!! :> Yves

Anonymous said...

企鵝病病要多多休息呀...

Anonymous said...

小心保重身體呢!
天氣多變, 有時真的讓人適應不了