About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Sunday, May 28, 2006

深圳之行





好可惡..辛辛苦苦打完一大篇文章,,,,竟然不見了

上星期去深圳與我一位在加拿大認識的好朋友食飯. 事源是那天在他告訴我打算年底與他女朋友結婚, 我們才發覺回來了的一年多竟還沒見過面. 想起在vancouver的時候, 我們可是常常見面的呢! 因為我cousin有空陪我, 加上她家有apartment在深圳. 我可以stay over night, so 就決定走一趟. 哼哼哼 誰知我朋友一見到我說"嘩了"一聲出來, 當我問他我是否胖了很多的時候,他很快的答了一聱"是"... >< 我立即捉住他的手臂, 他隨即改口say no.. 其實我也知道我是胖了很多,..但.. Steven... 你還是很可惡

出發前在貓綱找到說深圳有平用具賣.. oh my gosh... 真的蠻便宜的呢. 我跟我的cousin好像失了控般買呀買 還join 了 member呢.. ^^ 有些用具在hk也找不到.. 真的好多選擇.. 意外收穫!! Yeah!!

15 comments:

tendy said...

間舖0係邊樹ga, 有璣會我都想去睇下ah~~

Anonymous said...

>.< ..oOooOOoOOOo. 買得好開心噃~

Anonymous said...

:p~ 原來上次i果個禮物咁貴

i起上海機
買唧袋 都係三十多100個
所以都冇番大陸買

企鵝
i喜歡呢首歌
好聽
不過上一首襯企鵝多d

Anonymous said...

企鵝, 好收穫喎~~
不過可唔可以轉下的字顏色,
好鬼難睇。嘻嘻!
麻煩美寶寫上

Anonymous said...

Stephanie:
間舖0係邊ga, 我都想去睇下.

Anonymous said...

Stephanie:
重有呀!你們6月17日的聚會,我入唔到愛你嗰到報名呀!不知你們歡不歡迎我呀!因我要遲D至到呀!

Anonymous said...

Stephanie
wow!正呀! 地址在哪??

Anonymous said...

原來深圳都有咁多煮野食野買的~~我轉左個blog呀有時間黎睇睇丫^^

Cuteypinga said...

Tendy, Stephanie, Bees, 利芙,
間野叫"廚安居..係東門附近...都好易搵嫁

咕嚕,
hehe...都幾開心..我見到你果個有紋吐司模..本來都想買,,但諗起近來都無時間整,,so無買到..好似$30幾定$40..

popo,
我見到個玫瑰花模就諗起你..本來諗住買個俾你, 但又驚你有,,,係呢..你有無呀? 仲有, 果玫瑰花朱古力模你又有無呀? 如果你無, 我下次買俾你..^^

Bees,
我果日有事去唔到..慘慘... :< 我叫愛你聯絡你呀... ^^

mabel,
我改左個background.. 好一點嗎? 一d都唔
麻煩, 多謝你提醒我就真..我見果張相靚就用左..都唔記得左d字會好難睇tim.. :p

mabel & 利芙,
認唔認得個木紋模呀? 阿sir用過, $20/set 呢... ^^ 要唔要呀?

mui mui,
係呀.. 我都估唔到.. ^^ 我依家去你新居坐坐先得.. hehe

Anonymous said...

買左先...有時間時咪整law~ 家陣"喬"起手想用咪無law~ == 過一次海關都幾...ga嘛~ 一次過買盡佢嘛~ ^________^v
等艾約tendy,popo去先~ ^^v

Anonymous said...

好多收穫呀! 正啊!
有機會都去睇下!

Cuteypinga said...

咕嚕 said...
買左先...有時間時咪整law~ 家陣"喬"起手想用咪無law~ == 過一次海關都幾...ga嘛~ 一次過買盡佢嘛~ ^________^v
等艾約tendy,popo去先~ ^^v

你諗住唔預我????? ><

mayu,
係呀.. 有時間去行下呀.. ^^

PEGGIE said...

等我下次同Circle 上去八先...東門邊條街呀?

Anonymous said...

真係大收成呀, 而且仲平呢

Anonymous said...

上次你地送左生日gift俾i
其一係 個橙黃色4花既模黎~^-^.v