About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, May 12, 2006

還在病... ><

前兩日去覆診, 醫生說感冒已好..但可能之前既感冒箘實在太強, 現在引起氣管敏感.. 雖然今次唔駛用哮喘嘖劑, 但就要食加了哮喘藥的藥水...好難飲嫁.. :< 日咳夜咳..就黎咳死我啦!! ><

5 comments:

tendy said...

stephanie, 我每年總都有2`3個月係氣管敏感發作ga, 好煩, 睇極醫生都唔會好~~
你幾得唔好飲凍野ah~~每次發作我唯一可以做到的就係唔飲凍野, 所以一好返我就會狂飲汽水, 哈哈~~
你休息多d 啦~~

Anonymous said...

呀......你要乖乖地休息多點, 要介口呀!

Anonymous said...

氣管敏感都困擾我3個月了, 頭2個月不斷睇醫生都唔好, 沒有再睇醫生, 但食物就戒得好清, 除左凍野唔好食, 酸既食物都要戒, 我近呢個月叫做好d, 雖然而家好少咳, 但一食錯野, 氣管就痕, 有痰架啦.. >_<

要多休息, 多喝暖水

Cuteypinga said...

tendy, ter & Stephanie,

thank you ^^

Kiu,
你都有氣管敏感既煩惱呀? >< 我見好番d, 尋日即刻飲凍野..仲食雪條,,*.* 今日就咳番..
我諗我都要學你咁戒清d先得..

你都要take care 呀!! ^^

Anonymous said...

感冒發燒好容易引起氣管敏感
你要小心些喔! 保重!!
希望你快些好返:)