About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Saturday, May 13, 2006

Chocolate decoration


上星期一與3位綱友去學chocolate decoration, 由於仍未病好, 只做了一些簡單的食物給她們,幸好她們都喜歡這些小禮物. ^^ 至於我, 雖然上這堂沒有什麼成品可以帶走. 但我卻有她們帶給我的各式美食.. yummy!! 姊妹們, 妳們的食物全都很美味..我很喜歡呢.. thank you ^^

9 comments:

Anonymous said...

企鵝好野~ 病病都上到堂兼...多謝~ @@v

Anonymous said...

企鵝, 你要小心身體呀...
貢多食食既..真有口福喇...hehe..

Cuteypinga said...

咕嚕,
好野緊係要同各姊妹分享嫁ma.. ^^


wai,
你唔好諗咁多...你悶既時候可以call我去街街.. ^^

貓大c said...

你好嗎?好耐冇見~!!!d honey cake 好正呀~!!!

小心身體呀~!!

有空去下我度啦~!!! ^_^

Cuteypinga said...

貓大師,
hihi... 真係好耐無見啦!!

thank you..

我會成日去坐坐嫁啦 ^^

Anonymous said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Anonymous said...

仲有些病病呀, 要小心身體呀!

有禁多美味真係好呀!

Anonymous said...

睇到你地咁開心,我都希望同你們一起去學東西呢!我轉了新blog,應該不會好似以前咁入不到了,你有時間去參觀一下吧!