About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Sunday, August 13, 2006

肥死人...



尋晚睇完樽樽既cookies, 今日經過Mrs. Fields 時忍唔住手買左半打黎食下. 影相時, 其中一件既triple chocolate (肥屎啦今次) 已俾我全件消滅左, 所以大家只見到餘下的5件.... - . - 唔理咁多, 食完先算, 反正今朝都去左飲茶.... @.@

呵呵.. 唔好誤會我又走去買模. d模全部係唔駛錢嫁.. 一位識左幾個月, 但近來佢先知我鍾意整野食, 而我又啱啱先知佢公司係做出口美國廚房用具既. 於是佢就係公司攞左呢d辦俾我. ^^v 好野..以後唔駛買模啦!!!

14 comments:

Anonymous said...

嘩~ 慳番唔少ga, 咁又可以買多d令材料整食食law~

tendy said...

正ah, 有免費模~~

Anonymous said...

好正啊..
呢D軟模好好用..
而且妳呢D好靚呢...

Mommy Dearest said...

嘩~好用,好靚,免費呢!

Anonymous said...

嘩, 你好就好啦, 有咁多靚模, 好羨慕呀, 又可以整好多美味野食勒

Anonymous said...

我都覺得自己肥左, 大件事啦!

等你一個個的製作, 我要星形, 心形....
你真的很用心呢!

Cuteypinga said...

咕嚕,
係呀,, 係呀,, 慳唔小

Cuteypinga said...

tendy,

hehe,,,係呀,,

Cuteypinga said...

bottle,
係呀.. 好方便呀..

Cuteypinga said...

mommy,,
係呀. 最好係免費ma... 哈哈哈

Cuteypinga said...

泡泡茶,
試用左啦,,真的好方便呢..

Cuteypinga said...

shirley,
你咁瘦..大把quota,, 唔似我..><

Anonymous said...

嘩~真係慳返唔少喎~
咁要再勤力d用下佢地~
最多我地幫手食又點話吖~ XD

Eva said...

你的模很漂亮呀,你真好喇,可以慳番錢去買材料同扮靚靚啦!