About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Tuesday, August 15, 2006

面燶燶既香蕉雪紡蛋糕


諗住試下個新模, 又見屋企有幾隻熟熟蕉. 於是乎就整左呢個cake.. 由於我係第一次用silicon mould.. 我驚屎個cake唔熟...於是底火開多了5mins.. 就係咁.. 佢就俾面色過我睇 @.@ 人家都唔想嫁ma.. 好彩雖然佢面黑黑, 但內心都係軟綿綿既.. 好好味!! ^^v

22 comments:

Eva said...

stephanie,
never mind.....曬黑少少襯番呢個炎炎夏日麻!

藍雨 said...

企鵝:
你係咪下面幾個 post 相中,
黑色衫o個個呀?
好靚女呀! :>

tendy said...

我都覺得silicon mould係比較難熟ga~~

Anonymous said...

唔緊要啦, 最緊要好食呀, 軟綿綿咁我都好想食呢, 我都好想買個呢d模呀, 不過驚難脫模整唔掂

Anonymous said...

不是啊!亦可增添面層的香味,
不在乎外表, 內心才最重要,
你已經很成功, 像車輪子,
好好味啊~~

Mommy Dearest said...

coppertone pretty girl XD

Anonymous said...

哈哈哈, 個蛋糕禁似我呢...

會俾面色人睇, 但內心很溫柔哦...哈哈哈!

正經d先, 焗黑左少少唔繄要啦, 內裡鬆軟咪得呢...蕉蕉蛋糕好味道

Cuteypinga said...

eva,
可以既話..拎佢做美白.. wakakaka

Cuteypinga said...

藍雨,
我知你想分散我視線同氹我開心先咁講...

anyways, thank you ^^

Cuteypinga said...

tendy,
係呀.. 我第一次用ma.. >.< 真係唔知呢..@.@

Cuteypinga said...

泡泡茶,
我係..好暴力咁反出黎嫁 @.@ ..哈哈哈

Cuteypinga said...

shirley,
多謝你呀!! ^^

Cuteypinga said...

mommy,
嗚嗚..我唔要tanning... ><

Cuteypinga said...

ter,
哈哈哈..真係? 我so far 只見過你溫柔果面..hahaha,,,不過我諗呢面就好啦..另一面緊係留番俾 ter 佬啦.. hahaha :p

Anonymous said...

拒熱得滯...嬲左妳..俾臉色過妳睇...XDD

Cuteypinga said...

人家無心嫁ma >.<

Anonymous said...

Dear Stepanine

原來我好耐無黎過你呢部落了 ~~ 今日先到你既我處留言, 所以click入去睇~
嘩嘩, 你整d野愈來愈靚勒 ~~勁!
我諗我會update下我既連結list, 加埋你入去, 咁我會記得日日click黎睇勒~~

p.s.好好笑, 你話個蛋糕比面色你睇, 又幾岩喎!

QQ

Anonymous said...

面色睇唔緊要
最緊要有柔軟既內心
同好味呢!
另外你脫模脫得好靚啊!!

Anonymous said...

嘩...俾面色您睇? 等我教訓下佢, o趙佢幾口~ ^^v

Cuteypinga said...

qqlam,
thank you!! 好呀.. 等我都add 埋你先!
^^v

Cuteypinga said...

mayu,
thank you..
哈哈.. 我睇完相就將佢面燶既削唒.. ^^v

Cuteypinga said...

咕嚕,
好呀... 等佢唔好咁放肆!!hehe