About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Wednesday, August 23, 2006

黃梅綠茶mousse cake




上個禮拜同一班朋友包堂學既cake. 呢個cake既工序真係好多, 3個鐘無乜休息位. 都幾累下..加上我地一班人嘈之巴閉, 又打下交咁.... 累上加累...哈哈哈..好彩阿sir無俾我地嚇親..呵呵呵... 仲同我地玩埋一份.. ^^
學cake之前去左搵mabel攞野食 ^^v , 以為只見到佢同gigi.. 點知上到去見到愛蓮同tendy.. 我當然趁機同佢地傾下計啦.. 想走既時候又見到喵喵黎到,, 緊係又捉住佢傾傾.. 哈哈..就係咁...本來係灣仔上7點堂既我, 7點先係油麻地走.. :p 去到已經7:20pm.. 俾人罵到死... >.< 呵呵..我乜都聽唔到 :p 整完蛋糕成11點, 緊住去食野. 終於12:30am 先返到屋企... 真係好鬼累!!! @.@

19 comments:

Anonymous said...

哇, 一大班朋友仔去玩實在太開心勒 ~
你係咪遲d要飛? 去邊呀?! 10月先番?

Mommy Dearest said...

can feel how fun was the baking lesson already, and another chat chat session right before too.... heeee

Anonymous said...

呢款蛋糕學左都無練習過添....:p 一班朋友一齊上堂, 相信玩得特別開心啦

Cuteypinga said...

QQ,
係呀..我地好鬼嘈..hohohoho XD

我細佬去英國讀書, 我同媽媽過去陪佢&幫佢SET UP D 野.. ^^

Cuteypinga said...

Mommy,
yup yup

i had so much fun on that day and all my body were so sore on the next day.. hahahaha

Cuteypinga said...

Kiucafe,
呢個蛋糕好多野做..哈哈..我都未必會係屋企再整..

係呀..我地嘈之巴閉..好好玩!!

Anonymous said...

一大班朋友齊齊上堂, 這一個場面真的很享受及滿足, 大家都有一個共同目標, 就是將蛋糕完成, 已經令自己給了一份動力, 不在乎成與敗, 最重要是盡了力及這一種享受, 大家努力的成果, 已經無限歡喜~~ENJOY

Eva said...

嘩,一大班朋友一齊玩一齊學好開心呀!

Anonymous said...

嘩, 真係開心勒, 成班朋友一齊學整蛋糕, 呢個蛋糕真係好吸引呢

PEGGIE said...

咪鬼成日遲到啦你..搭飛機唔好遲喇...小心呀..十月見啦!!

Cuteypinga said...

Shirely,
係呀.. 真係好開心呢.. ^^

Cuteypinga said...

eva,
係呀.. 我地好鬼嘈...哈哈

Cuteypinga said...

泡泡茶,
係呀... 好好玩 ^^

個蛋糕我覺得有d甜.. 不過都好好味 ^^

Cuteypinga said...

李小姐,
咩喎..我..無呀... :p

Anonymous said...

cake cake係有d甜,不過好豐富ge口感ga~ :>

tendy said...

無la la 可以見到stephanie, 好開心呢~~
ah sir有無比你地攪死左??

Anonymous said...

好開心啊...個cake細細個好得意..
阿sir又好nice...

btw,好似唔多似妳地平時去開果D學校既..呢間簡陋D...但又warm d既感覺..

Anonymous said...

我是否太遲才看到你的留言。。。
你在英國了嗎?!?!
你過來倫敦還是什麼啦。。 我只會比較知道倫敦的餐廳而已。。
但如果你去brighton 海邊玩﹐也有很好吃的海鮮哦.
至於倫敦﹐kulukulu, ten ten tei, sakura, taro <-- japan.
Korean ---> Jin, Arrang, Ran.
Chinese ---> Hakasan (first chinese restaurant to have michelin star)....
soho 區也有很多蛋糕點﹐你去看看... Paul, Patesserie Valerie, Amato... 還有一家叫Maison Beautrix...

貓大c said...

好靚喎~綠茶我鐘意~