About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, August 11, 2006

Mango Mille Feuille



今晚學既芒果拿破崙酥盒... 好脆..好好味.. 不過搓到我好累. 其實上堂前,我已經好眼瞓, 又加上到整好個拿破崙時已10點幾.. 所以大家見我個酥盒唔多似個盒, 因為我已經無心機及氣力去裝飾. >< 阿sir果個靚好多, 都係唔post出黎免得有比較. 哈哈哈.. :p

P/S:大家有無見到我對眼其實已經唔係好撐得大? -.-

13 comments:

Anonymous said...

唔係呀, 都好靚呀, 仲好多芒果添, 攪到我好想食, 係呢, 你0係邊間學架?

Anonymous said...

芒果酥盒, 又靚又好好味咁呀, 我好鍾意食既呢

Anonymous said...

呢個睇黎好吸引..好好味!!!!!

Cuteypinga said...

泡泡茶,
我係 coup kitchen 學嫁. ^^v

kiu,
thank you. 芒果 + 酥皮真係好夾!

kathleen,
係呀,,,呢個好味.. 你返黎教你整呀!

tendy said...

都好靚la~~
你咁眼瞓我偷左黎食你都唔覺ge~~

Cuteypinga said...

唔怪得唔見左一個角啦.. 原來係懶貓偷食左.. 哈哈哈

Anonymous said...

Stephanie, 你個"芒果酥盒" 真係整得好靚,攪到我都想快d到26日可以去整吖~

Cuteypinga said...

小堡主,
你一定整得靚過我...cos' 果晚我係係半瞓condition 下整嫁..哈哈哈..你整完post俾我睇呀.. ^^v

Anonymous said...

酥盒令, 人又令~ 令晒...hehe... :>
真ge, 企鵝電左髮令左~~~

Cuteypinga said...

咕嚕,
呵呵呵...thank you ^^V

Anonymous said...

真的不簡單, 上一次跟同事都弄了 4 個小時,真的要控制皮並不容易,
而且真的很花氣力, 你做的裝飾真的很靚,
實在一個溫馨的芒果酥盤~~努力
WELL DONE

Eva said...

你個樣真係好累呀,真可憐呀!不過你做的蛋糕很好呀,可以補番數啦!

Anonymous said...

你個樣真係好攰啊!
要早些睡覺呢!
我好鍾意吃拿破崙.....