About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Wednesday, August 02, 2006

Tiramisu


呢個 Tiramisu 其實係失敗之作.. >< 首先第一個puff 發唔起, 要再做過(其實呢個都係so so, 但已太累唔想再整) 想整幾朵花花做裝飾, 但廚房太熱,,,最終只有兩朵唔太靚既花花可以用... d cheese filling 又因為我整裝飾整得太耐而溶化.. >< 激死我啦 !!

9 comments:

Anonymous said...

唔係呀, 都好靚, 如果比我收到實好開心啦, 我相信你朋友都一定會好開心架

Cuteypinga said...

多謝你, 泡泡茶 ^^

Anonymous said...

不過睇相好令la噃~ :>

Cuteypinga said...

咕嚕,
好睇唔好食.. 嗚嗚嗚... ><

Anonymous said...

我都很有興趣做 Tiramisu, 是不是很難做到的, 不是失敗, 是成功啊! 你放了很多心機在裡面,
這些花花我真的做不到。

Cuteypinga said...

Shirley,
Thank you. 但不是我心目中的樣子 :<

Anonymous said...

唔好唔開心啦~~我覺得個心形都好靚,特別是面頭的花花,落左咁多心機去整,天氣熱點都會有些影響的~

Anonymous said...

都不錯哦...整得很美呢...

不要不開心哦, 我都試過整cream花時, 唧極都好肉酸...

哈哈...係廚房安裝部冷氣呢...(講笑)

Eva said...

唔係呀,我覺得好靚靚啦,收到的人一定會好開心o者!