About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Wednesday, July 26, 2006

花之頌


今晚終於學左想學好耐既花之頌, 唧花真係好難呀.... 真係要多多練習先得!! @.@ 個cake本來係得4種色既花花, 但由於我用唒d淡粉紅都未唧到我鐘意既花形, 於是阿sir就再較過d cream 俾我...哈哈哈.. 仲有阿sir叫我地每2間用一種色既花花, 但我又唔聽話咁亂放.所以我個cake有5色花花&顏色分佈唔平均...哈哈.其實我覺得咁既效果都唔錯呀 :p

10 comments:

Anonymous said...

點止效果唔錯呀, 係好靚至真呀

Cuteypinga said...

泡泡茶,
thank you ^^

vv,
hi! 係呀.. 阿sir去左 madridbaking 呀

www.madridbaking.com

Anonymous said...

好厲害呢!d玫瑰花十足十真的一樣

tendy said...

花花0即得好靚, 真叻女~~

Anonymous said...

好令令呀!! 原來你最近學左咁多cake,
記得教番我呀!

Anonymous said...

整得超令令~ 叻叻~ :>

Anonymous said...

超勁靚靚哦

貓大c said...

好靚靚,唔知我整唔整到呢~heheh~

Cuteypinga said...

mui mui,
thank you ^^

tendy,
hoho.. thank you ^^v

利芙,
好呀 ^^

Cuteypinga said...

咕嚕,
hehe.,,, thank you ^^

Ter,
多謝 ^^v

貓大師,
一定可以 ^^