About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Monday, July 24, 2006

Praline banana chocolate half moon



上星期六與11位貓友一起學蛋糕. 一直聽聞輝sir好惡死. 呵呵...等我上堂前仲擔心會唔會俾佢罵tim.上完堂我覺得輝sir係有d串, 但不至於傳聞般, 相反我覺得輝sir好肯教野,同埋都幾攪笑呀. 我影相果陣仲偷睇我張,然後同我講不秀鋼台會反光嫁ma, 真係俾阿sir笑死. 一d都唔惡. 我依家好期待下次上佢既堂. :> 講返個cake, 出面係朱古力cream裝飾, 跟住係榛子蛋糕, 裡面包住香蕉同朱古力mousse..中間仲有隻蕉蕉.. 成堂既節奏好緊湊, 從未學過一堂咁緊張既蛋糕堂.. 不過又真係學到好多野!! 好開心! 哈哈..學蛋糕前與mabel去左搵我愛你, 仲俾我呃左d花生古力cookies返黎.. 又係愛蓮度呃左古古力蛋糕仔及太陽餅, 真係未上堂就收穫豐富!! 哈哈哈.. ^^v

7 comments:

Mommy Dearest said...

真係收穫豐富!! 朱古力mousse好食 XD

Anonymous said...

哈~你幫佢擺到個背景咁靚黎影相, 襯埋個蛋糕好高貴好靚呀

Eva said...

一齊去學整野食真係好開心呀,好想快d有下次既機會呀!

Cuteypinga said...

mommy dearest,
係呀...好豐富!! ^^

泡泡茶,
thank you!!

eva,
係呀, 好開心呀... 幾時再一齊學呀?

Anonymous said...

個cake淡甜度d就very good喇~ 艾呃喱c嘅食...喱c又喺愛蓮度(唔知佢2個邊個被呃...呃食/被呃食?)呵呵呵~

貓大c said...

好想食...

Cuteypinga said...

咕嚕,
哈哈..我都有係愛蓮度呃食.. 遲d又都你度呃.. 哈哈.. 咁我又開心啦!!

貓大師,
hehe,,隨便啦!! ^^