About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Monday, July 10, 2006

Opera

上星期六同15位貓友一齊學既蛋糕. 這款蛋糕其實沒有想像中咁難, 不過因為有9層, so過程都幾煩複. 底層 -> 杏仁海綿蛋糕, 第2層-> 咖啡忌廉, 第3層-> 朱古力海綿蛋糕, 第4 層-> 朱古力醬, 第5層-> 杏仁海綿蛋糕, 第6層-> 榛子忌廉, 第7層-> 朱古力海綿蛋糕, 第8層-> 朱古力醬, 最面層-> 淋面朱古力. 睇到呢度, 相信大家知道這個蛋糕是何等煩複. 加上我地有10幾人, 班房裡的情況是有點兒混亂, 但好好玩亦學到唔小技巧.. ^^ ,而在阿sir 同2位哥哥仔既幫忙下, 蛋糕終於順利完成. 當日好開心可以再見到我班好姊妹, tendy 仲送我好好味既蛋糕. yeah!! 當中有半數貓友係第一次見面的, 本來係個好機會去相認一下, 但由於大家都忙著整cake, 到最後有幾位貓友我始終不知是誰. 不過好開心可以同想見面很久既ter相認了 ^^ 哎呀, 忘了叫ter教我整cookies tim...

p/s 咕嚕話我瘦左 yeah !! \ ^.^ /

10 comments:

Anonymous said...

^-^.
個字好令 阿sir寫得好令呀

p.s.仲性感左

Anonymous said...

我個字寫得唔靚,
下次都好似你o地咁,
搵阿sir寫靚o的。

如果比起第一次見,
個肚腩好似細左。嘻嘻~~

依然係性感小野貓。

Cuteypinga said...

popo,
如果唔係popo自己出聲, 我都唔知原來popo係度"莊"我.. @@ 哈哈哈..

係呀...我仲要阿sir幫我畫多d圖案 ^^

mabel,
哈哈..細左.. yeah!!

因為我好怕熱...所以summer多數都係咁著, 唔係性感..其實我係canada d衫仲低啦, 返到hk媽咪唔俾著 @@ (哈哈.要唔要睇下???) :p

Anonymous said...

deep v嘅先睇呀~ ' 3 ' v
好開心ge半日呢~ 大家又忙又亂...嘻嘻~

tendy said...

睇ah, 睇ah, 下次再性感d~~ 等我地噴下鼻血~~

貓大c said...

嘩~好開心呢一齊整蛋糕,下次叫埋我得唔得? ^^

Anonymous said...

你個蛋糕都好靚靚呀,我諗大家的蛋糕都是差不多味道哦..

deep v..呀...我都睇到喎...好在亞sir定力夠呀, 講笑咋

若果我無記錯, 應該會在22號再見你呢...

Mommy Dearest said...

In the process of envying.... great cake, great friends n great time, hmmmm... ;)

Anonymous said...

Stephanie

你好, 初到你的 blog
好多企鵝, 十分親切, 而且你做的蛋糕好靚啊! 我自己都很有興趣做 opera 蛋糕,
一層一層效果, 但真的很複雜, 你很有心思,
繼續努力, 很多東西學~~ ^o^

Cuteypinga said...

mommy,
係呀.. 有得厄, 有得學野..又有得食! yeah!!

Stephanie,
我都好肥嫁.. ><

Shirley,
HIHI, 你都鐘意企鵝? yeah!! ^^v