About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Saturday, July 01, 2006

Canada Day




其實自93年的6月30日起, 我跟一班朋友都會於那天聚一聚. 基於某些原因,以往我們的地點多數於太子, 今年因大家於飯後都有第2場, so 今年於T.S.T.見面. 有些事我們不是忘記了, 只是可能人長大了, 對事物的睇法有所不同. Anyways, 今年蘭桂芳有function celebrate Canada day, 我們約好10多個於加拿大返港的朋友亦趁機找個藉口出來玩玩.. 當晚真的好好玩, 有認識到新朋友, 有撞到幾年無見的朋友. 基於大部份的朋友都是vancouver 回來的, 說起話來真的好有親切感. 我亦發現原來hk真的有很多canadian. 在看過 Germany vs Argentina 的 比賽後就到我的第3場---我朋友家. 可能玩得太過火了, 不單腳痛..仲差點失聲.. 我一到我朋友家, 他一開門在未等他說話我就告訴他我快出唔到聲, 快d整d潤喉的野俾我飲.. 哈哈..在我飲過蜜糖水, 咸檸檬seven up 及熱茶後, 終於開番點聲了. Thank you 花仔!! 哈哈, 咁細心既男仔朋友係無幾多個嫁.

No comments: