About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Monday, July 17, 2006

補貼媽媽生日照片 ^^




媽媽生日其實已過, 正日一家人到Island Shangri-La(港島香格里拉)食buffet. Shangrila 一向以甜品見稱, 愛好甜點的我當晚異常開胃, 連daddy都說我吃得太多. 其實我只是吃生蠔, salad & dessert only, 熱食我一點也沒有碰過...根本沒有吃很多..Anyways, 媽媽很滿意食物的質素及我送她的披肩 ^^ 係度再次祝媽媽生日快樂! 身體健康! 一日靚過一日!! ^^

11 comments:

Anonymous said...


企鵝媽咪生日快樂, 身體永遠健康...

tendy said...

企鵝媽咪生日快樂ah~~
我都想食ah~~

Anonymous said...

我都祝企鵝媽咪生日快樂,身體健康~

Cuteypinga said...

waiwai, tendy, hommy,

Thank you ^^

Cuteypinga said...

thank you stephanie!!

係呢...收到我d野未呀? ^^

Anonymous said...

企鵝媽咪生日快樂,身體健康 + 青春又美麗~
:>

貓大c said...

happy birthday to auntie~

你d蛋糕好好味喎~下次叫埋我一齊整呀~ ^_^

Mommy Dearest said...

祝企鵝媽咪身體健康, 美丽, 永远开心快乐!

Anonymous said...

祝企鵝媽一年靚過一年 同企鵝仔一樣
上次i都係冇乜點食 -.-. 其實想食 但果次i病冇食欲

Cuteypinga said...

咕嚕,貓大師,mommy dearest & popo,

thank you! ^^

Anonymous said...

祝企鵝媽咪青春美麗,身體健康。