About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Friday, July 14, 2006

拖肥朱古力慕思餅




今晚學既蛋糕. 這個蛋糕其實蠻簡單, 但真的十分美味. 媽媽最愛拖肥糖, 加上生日牌就成了媽媽的生日蛋糕. Happy birthday to Mommy!! ^^

13 comments:

Anonymous said...

又係第一...食2件la起碼... :p

Cuteypinga said...

咕嚕咁夜唔瞓..仲走過呢食宵夜... 哈哈哈

Anonymous said...

stephanie, 我好鍾意拖肥架, 個蛋糕又靚, 係呢, 你響度學架? 係咪成個cake 連裝飾都係自己做? 導師教得好嗎?

Anonymous said...

hello~好高興認識你, 多謝你黎我blog參觀, 多多指教呀, 你個拖肥朱古力慕思餅同opera好靚呀, 特別係opera, 好高貴呀, 層次好豐富咁, 我都睇到流口水勒, 哈哈, 我將你的blog與我連結^^

Anonymous said...

我生日時可以訂做一個嗎????
講笑~~!
不過真係做得幾靚!!
味道就...........................
...............................
應該會幾好味!!!!哈哈~~~

Cuteypinga said...

KIU,
我係MADRID BAKING 度學, 阿sir就係以前caken'joy 個果..佢過左佢..

泡泡茶,
你好呀..thank you. 其實你用舊blog個陣我都有去, 不過無留過言 ^^ hehe.. 我都link你個靚靚blog先 ^^

stephanie,
好... 齊齊食完先減 ^^係啦.. 我d野你收到未呀?

Andrew,
考慮下.. 哈哈哈..味道就緊係好好味啦.. wakakakaka :P

Anonymous said...

蛋糕整得好靚呀~~好鍾意d裝飾呢!圍邊的朱古力係咪自己cut成一塊塊ga?

Anonymous said...

oh~原來我舊blog你已經入黎睇呀, 多謝你呀, 我以前都入過你blog架, 都係冇留言, 原來大家都係怕醜人士呢~哈哈, 我會多d黎探你架勒, 哈哈

tendy said...

stephanie整得咁靚, 媽咪一定"霖"到暈ah~~
祝企鵝媽媽生日快樂ah~~

Anonymous said...

企鵝, 一唔學一學仲學得多過我,
咁我咪有排都追唔上你。

Anonymous said...

好靚既蛋糕呀~

Mommy Dearest said...

ee, what happened to my earlier post??? KIDNAPPED...

Very nice and Happy Birthday to Penguin Mommy !

Cuteypinga said...

mui mui,
係呀.. 自己整嫁 ^^

泡泡茶,
好呀!! ^^

tendy,
多謝 ^^

mabel,
我趁呢2個月停法文, 報左5堂呢! 你整蛋糕&包包都咁叻..係我點都追唔上先真 ><

honney,
多謝..我成日都去偷食你d包包嫁 ^^

mommy dearest,
個blogger傻傻地.. 我係tendy留左言都係唔見左.. Thank you :>