About Me

My photo
I am what I am!! Can't never go on diet coz love eating too much especially sweet stuffs!!! =) 自少愛吃, 特別是甜品, 因此從未打算節食減肥. 因為太愛吃又嘴挑, 所以愛上煮食. :)

Tuesday, July 04, 2006

輸了.... ><

1/7 與幾位加拿大回來的好友食飯, 飯後由於我們的腳仍在痛, so 去了做腳底按摩. woo..鬆了一點, 但仍然很痛.. >< 跟著就緊係睇我既england 啦... 嗚嗚嗚... 輸了..beckham 仲中途因傷離場...真的傷心死我.... 可惡的 C.ronald... 你也太crocky了吧!!!!

2/7 與朋友睇戲...哈哈..我平日很少看中文戲,,但好友叫到又在IFC 看... 我難得地於sunday 的2點在看戲 (對於平日放假無3點不露的我..加上近排的 world cup.. 沒遲到簡直係奇蹟!!!!) 想唔到鬼域又幾好睇, 驚之餘仲令我哭了出來. 睇完戲去Armani 買粉 & lipstick, yeah!! Shopping 之餘 call了 剛睡醒的朋友到white spot 食burger.. 起初見到hk$60 一個burger, 看似很貴, exchange to canadian $$, 哈哈..原來跟canada 差不多. 不過這裡是fast food 形式, 唔似canada 可以 dine in.

由於我的腳仍在痛, 上落樓梯都我2位男仔朋友給我搭著肩膀才可行.. 辛苦哂!! ^^

No comments: